Behöver du hjälp?

Se vanliga frågor och svar nedan eller kontakta oss direkt på Opus Academy

Kontakta oss

Vanliga frågor och svar

Hur uppdaterar jag mina uppgifter?

Svar: Klicka på ditt namn längst upp till höger och välj MITT KONTO. Där har du all information om ditt eget konto.

Hur avslutar jag mitt konto?

Svar: Skicka ett mail till academy@opusdental.se så avslutar vi ditt konto.

Hur fungerar det med momsen?

Svar: Alla priser som presenteras på Opus Academy är inkl. 25% moms. Enkelt för dig som bedriver tandvårdsverksamhet och inte drar av momsen.

Får jag ett kvitto på mina köp?

Svar: Ja, samtliga kvitton finns sparade på ditt konto. Klicka på DITT KONTO uppe till höger i sidhuvudet och välj BESTÄLLNINGSHISTORIK. Där kan du se och skriva ut samtliga kvitton för dina köp.

På vilka sätt kan jag betala för kurserna?

Svar: Du kan betala med VISA eller MASTERCARD direkt på sajten. Önskar du istället få en faktura på ditt köp så kontakta oss på Opus Academy så fixar vi det.

Hur får jag ut mitt certifikat?

Svar: Direkt efter genomförd kurs (100% av kursen) har du möjlighet att ladda ner ditt nya certifikat. OBS! Förutsätter att kursen du köpt innehåller ett certifikat. Detta certifikat kan du ladda på på din sida på LinkedIn, ladda ner som pdf eller skriva ut direkt. Alla certifikat du tar sparas även under MITT KONTO.

Hur får jag hjälp under kursens gång?

Svar: I varje kurs har vi ett diskussionsforum som du kan använda. Vi besvarar dina frågor så anabbt vi kan och andra kursdeltagare kan ta del av alla frågor som ställs.


Kontakta oss

Hittar du inte vad du söker?
Kontakta Opus Academy på:

046-19 04 70 (val 3)
academy@opusdental.se